.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهمیرزادیها خواهان جدایی از استان سمنان
در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند. شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد ...
شهمیرزادیها خواهان جدایی از استان سمنان

در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند.

شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد چاه جهت  انتقال آب به شهر سمنان باعث خشک شدن چاهها ، قناتها  و چشمه های زیر زمینی این شهر شده است.
خاطر نشان میشود این اعتراض طی طوماری که با امضاء بیش از  هزار نفر از اهالی این شهر بوده است به مسئولین کشور ارسال گردید.

شهر شهمیرزاد از شمال به شهرستان ساری و از جنوب به شهرستان سمنان واقع شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1385
فكرنكنم بشه!
armin 11 مهر 1388
سلام .به مردم محترم شهر شهمیرزاد.جوانی 31 ساله شهمیرزادی هستم.1388/6/27 از ساری که زندگی میکنم. امدم به شهمیرزاد. برای اولین بار بود .که متاسفانه امدم به سه راه گلدسته یگ خیابان پهن به سمت بالا یگ کوچه پهن و زیبای که خود من در این کوچه عکسهای زیبای از پرندگانی که در این کوچه بودند گرفتم.اما متاسفانه وقتی این بار امدم .دیگر از صدای این پرندگان زیبا خبری نبود.وارد خیابان که میشوید کوچه های سمت چپ زمانی به کوه های زیبای شهمیرزاد وصل بودند.اما الان کوه ها خورده شدند و جاده کشیده شده و متاسفانه متاسفانه زمینهای کوه پلاک شدند.و همین حرکتهای منفی ارام ارام از بکری و زیبای این بهشت فعلا زیبا کم و به جائی میرسد نه از پرندگان زرد رنگ - که خود شهمیرزادی ها به ان توتوبیار میگن-ای شهمیرزادی عزیزم . نگذارید کار به ان جا برسد.ان چیزی که این بهشت تبدیل به شهر توریستی شده است.بافت قدیمی و کوچه پس کوچه های زیبا که تمامی این قسمتها درختان گردو- الو- سنجد -و زمانی رودخانه های زیبا به خاطر این همه نعمت هست که دشمن های زیادی دارد. ما شهمیرزادی ها نباید بگذاریم اینده این شهر توریستی مانند کلاردشت که اولش به به به و چه چه چه ولی حالا کلاردشت نابود شده . پس قبل از اینکه بیان شهرمان را به نابودی بکشن .باید درست فکر کنیم و درست تصمیم بگیریم. و شهرمان را همیشه بهشت گم شده نگه داریم . باید خدا ی بزرگ را شاکر باشیم . با تشکر از شما دوستان به امید ان روز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.